Monday 22 August 2011

Adevarul "gol-golut"


Draga mami, am vazut ca ai poze cu noi, in ipostaze mai mult sau mai putin decente. Nu au fost facute cu voia noastra si as vrea sa-ti spun cum "sta treaba" si sa ti le "explic".

"Cam" asa stateam zilnic la plaja. Cred ca poza asta e facuta in primele zile... Dupa cum poti observa, eram putin rusinati, pentru ca orice inceput e greu, dar a fost alegerea noastra. Doar stii ca si acasa, asta e "costumatia"  preferata...


Ca de obicei, Tudor m-a ascultat cu sfintenie. Stii cat sunt de priceput in a da indicatii... Eu sapam in nisip cu mainile, iar el avea partea cea mai "grea": sa umple galeata si sa o aduca plina la groapa facuta de mine. De cele mai multe ori, trebuia sa merg la el sa vad ce se intampla si sa-l grabesc.


Nici acum nu m-am lamurit: ori era "sarcina" prea dificila pentru el, ori era el nepriceput, ca tot timpul "din greseala", o varsa ...! Mi se usca nisipul pe degete si ma enervam atat de tare, ca sa simteam ca-mi crapa pielea. Dura o vesnicie sa vina! Acum intelegi de ce uneori nu ne intelegem ca fratii "buni"?!


Ah! Aici - motto-ul nostru: "Nicio zi fara o opera de arta!" Si asta e una dintre ele...Iti place?


Chiar daca nu ai fost cu noi, sa stii ca nu am uitat ce ne-ai invatat: sa ne respectam prietenii si sa fim buni cu ei! Asa ca ne-am gandit sa le facem o baie in mare si animalutelor care ne-au permis sa facem ce vrem cu ele: sa le ingropam in nisip, sa le aruncam in lupte inutile si sa se omoare intre ele sau sa se arda de soare pentru ca bunica nu le-a dat cu crema.


Cand stiam ca suntem fotografiati, ne ascundeam dupa elefant sa mancam inghetata. Tu ne-ai invatat sa nu stam dezbracati de fata cu "strainii". Si erau multi acolo! Curios - nimeni nu ne-a intrebat cum ne cheama, cati ani avem si ai cui suntem...Ne vezi?!


"Ziua" noastra se incheia cam asa: impreuna, cuminti. Sa stii ca am mancat tot-tot! Poti sa o intrebi pe bunica, daca nu ma crezi...


Desi nu am gasit o poza despre asta, sa stii ca ne-a fost tare, tare dor de tine si de tati! Ne-a placut la mare, dar ne-ar fi placut si mai mult daca erati si voi! La anu', promiti sa mergem impreuna? Te-ai suparat ca am stat goi pe plaja?!

(Mami crede ca goliciunea e atat de frumoasa uneori si va iubeste mult, mult, mult....)

2 comments:

  1. Sunt adorabili in ultima poza. Ingerasii...

    ReplyDelete
  2. Stiam eu ca o sa-ti placa, Rodi! Si sa stii ca au fost tare cuminti. Cu confirmare...

    ReplyDelete